Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Εγγραφές για το νέο Τουρνουά Βίδας (3ο)

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το 3ο τουρνουά βίδας!!!

Έχει αποφασιστεί ότι:
  • Τα ζευγάρια θα σχηματιστούν ύστερα από κλήρωση.
  • Το τουρνουά θα διεξαχθεί με τη μορφή γύρων, όπου οι ομάδες θα προκρίνονται ύστερα από δύο νικηφόρα παιχνίδια στους 3500 πόντους,
  • Θα απονεμηθεί συμβολικό έπαθλο και στους ηττημένους του τελικού.
  • Αν οι ομάδες είναι περισσότερες από 16 θα γίνουν τα απαραίτητα παιχνίδια ώστε στον 1ο γύρο να έχουμε 8 αγώνες (16 ζευγάρια).


Προτάσεις για την καλύτερη διεξαγωγή του τουρνουά και δηλώσεις συμμετοχής στο Deutsch και στο Βαλάντη.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου